Πρώην άνθρωπος του ΕΣΑΚΕ και συνεργάτης του Β. Γαλατσόπουλου "σκορπάει τον τρόμο" με το μπάσκετ...

 


Ο Νίκος Καραχάλιος είναι ένα πρόσωπο που ξέρει να φέρνει… φασαρία με λέξεις. Έμπειρος επικοινωνιολόγος, πρώην στενός συνεργάτης και σύμβουλος του Κώστα Καραμανλή, κατάφερε για ακόμη μία φορά να βρεθεί στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου, αυτή τη φορά με αφορμή τον αγώνα των Boston Celtics, στον οποίο παρευρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Με μία παρουσία του που ταρακούνησε τα social media, ο Καραχάλιος υποστήριξε ότι ο πρωθυπουργός «χρέωσε τον Έλληνα πολίτη με 1.000 ευρώ για διακεκριμένη θέση», προσθέτοντας με σαρκασμό πως στο ποσό «περιλαμβάνονταν ποπ κορν και Coca Cola».




Η τοποθέτησή του έγινε αμέσως viral, προκαλώντας έντονη πολιτική και επικοινωνιακή συζήτηση. Η Σοφία Μητσοτάκη, απαντώντας δημοσίως, έσπευσε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, τονίζοντας ότι οι θέσεις στον αγώνα παραχωρήθηκαν ως πρόσκληση από τον πρόεδρο των Boston Celtics και πως οι αναφορές για «ποπ κορν και αναψυκτικά» ήταν απολύτως ψευδείς. «Στα 28 μου χρόνια δεν τον έχω δει ποτέ να τρώει ποπ κορν ή να πίνει Coca Cola», σχολίασε με νόημα, προσδίδοντας στο επεισόδιο και μία δόση… οικογενειακής ειρωνείας.


Πίσω από το περιστατικό, ωστόσο, κρύβεται ένας άνθρωπος με βαθιά γνώση της επικοινωνίας και της πολιτικής ψυχολογίας. Ο Νίκος Καραχάλιος δεν είναι τυχαίος. Απόφοιτος του Κολλεγίου Αθηνών, όπου έπαιζε μπάσκετ, συνέχισε την αθλητική του πορεία στο Ψυχικό, δίπλα σε πρόσωπα όπως ο Σοφοκλής Πιλάβιος, ενώ αργότερα συνεργάστηκε με τον Βαγγέλη Γαλατσόπουλο στον ΕΣΑΚΕ. Ένας συνδυασμός πολιτικής σκέψης και αθλητικής κουλτούρας που τον καθιστά ιδιαίτερα αποτελεσματικό στο δημόσιο λόγο του.


Με αιχμηρό πνεύμα και ικανότητα να «διαβάζει» την κοινή γνώμη, ο Καραχάλιος έχει αφήσει αποτύπωμα όπου κι αν εργάστηκε. Ξέρει πώς να μετατρέπει ένα απλό γεγονός σε σημείο συζήτησης και να τοποθετείται με τρόπο που να περνά απαρατήρητος. Το «ποπ κορν» και η «Coca Cola» έγιναν το νέο επικοινωνιακό σύμβολο μιας πολιτικής αντιπαράθεσης που ξεπερνά τα όρια του αθλητισμού και επιβεβαιώνουν ότι, στον κόσμο της επικοινωνίας, μερικές φορές, η πιο απλή φράση μπορεί να γίνει… τρίποντο.