Ο Δήμος Στασινόπουλος δεν μπήκε στον χώρο των media και του marketing για να κάνει απλώς μια ακόμη επένδυση. Μπαίνει για να στήσει οικοσύστημα. Μεθοδικά, χωρίς θόρυβο αλλά με ξεκάθαρη στρατηγική, χτίζει το OnlyGroup ως έναν όμιλο 360º υπηρεσιών επικοινωνίας, που φιλοδοξεί να καλύπτει όλο το φάσμα, από τα media και το performance μέχρι το creative, το sports marketing και το production.
Η είσοδός του στα media δεν είναι αποσπασματική. Αποτελεί εργαλείο και ταυτόχρονα πυλώνα. Η απόκτηση του sportal.gr, η κίνηση για τη Sportday σε site και έντυπο, τα διεθνή projects σε μπάσκετ και τένις, αλλά και η ανάπτυξη affiliation sites, δείχνουν ένα πλάνο με σαφή ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Όχι απλώς ελληνικά sites με μεγάλες φιλοδοξίες, αλλά media brands σχεδιασμένα εξαρχής για διεθνή αγορά.
Ο Στασινόπουλος μεταφέρει στο marketing τη λογική που τον έκανε επιτυχημένο στην εστίαση. Ισχυροί συνεργάτες, σαφείς ρόλοι, συνέργειες και μακροπρόθεσμο πλάνο. Το στοίχημα είναι απαιτητικό. Όμως το παιχνίδι που παίζει, δεν είναι μικρό. Και φαίνεται να το γνωρίζει καλά.
