Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Εκρήξεις Συμεωνίδη, Σταυρόπουλου (Γκόντας εναντίον Σταματόπουλου)!!

Ο Χρήστος Σταυρόπουλος του Ολυμπιακού σύγκρινε την τεχνική ποινή του αγώνα ΚΑΟΔ - Άρης μ΄ αυτή που χρέωσε ο Σταματόπουλος τον Μπαρτζώκα. Και όπως καταλαβαίνετε δημιουργήθηκαν εκρήξεις μεταξύ των Συμεωνίδη, Σταυρόπουλου. Διαβάστε τους ακριβείς διαλόγους...

Σταυρόπουλος: "Έχετε κάποια παρατήρηση να μας κάνετε, πήγαν όλα καλά. Δόθηκε μια τεχνική ποινή στο τέλος. Πως την είδατε;"
Συμεωνίδης: "Πολύ σωστά δόθηκε".
Σταυρόπουλος: "Όχι τίποτα άλλο αλλά κάνατε μετά το τέλος του αγώνα ΚΑΟΔ - Άρης κάποιες δηλώσεις ότι κακώς δόθηκε η τεχνική ποινή και ότι οι αγώνες κρίνονται στο γήπεδο".
Συμεωνίδης: "Δεν διαβάσατε καλά κ. Σταυρόπουλε. Ή μάλλον ανάλογα ποια εφημερίδα διαβάσατε...Έκανα δηλώσεις μόνο σε ένα ραδιόφωνο και είπα ότι μέχρι το 39.59 ότι γίνεται στο παρκέ πρέπει να σφυρίζεται και να τιμωρείται. Το παιχνίδι είχε τελειώσει αφού η μπάλα ήταν στον Άρη".
Σταυρόπουλος:"Τα παρουσιάζεται κατά το δοκούν, όπως τα θέλετε εσείς... Γιατί γίνεται μια παράβαση ξεκάθαρη, ένα αντιαθλητικό φάουλ που μου το λένε με όσους έχω μιλήσει και δίνεται μια τεχνική ποινή, που εσείς είχατε πει ότι δεν πρέπει να χρεώνεται γιατί αλλοιώνει το αποτέλεσμα".
Συμεωνίδης: "Εγώ δεν έχω πει κάτι τέτοιο. Όταν είναι αγωνιστικό κομμάτι, είναι αγωνιστικό. Όταν όμως είναι πειθαρχικό είναι διαφορετικό. Αν στο προχθεσινό παιχνίδι η τεχνική ποινή δινόταν εις βάρος του ΠΑΟΚ, τότε θα έλεγα τα ίδια. Την μπάλα την είχε ο ΠΑΟΚ και όταν έγινε η τεχνική ποινή ήταν τέσσερις πόντους μπροστά, ενώ στη Δράμα είχε λήξει το παιχνίδι καθώς είχε την μπάλα ο Άρης. Είναι εντελώς διαφορετικές οι περιπτώσεις. Μα ούτε οι Δραμινοί πίστευαν ότι η τεχνική ποινή θα δινόταν μόνο στον Άρη. Νόμιζαν ότι ήταν 1+1. Εγώ είμαι ξεκάθαρος..."
Σταυρόπουλος: "Δυστυχώς, δεν είστε γιατί τόσα χρόνια που ασχολούμαι με τη διαιτησία έχω καταλάβει ότι τα παρουσιάζεται κάθε φορά όπως θέλετε. Ξεκάθαρα, αλλά όπως θέλετε...
Συμεωνίδης: "Τα σφυρίγματα είναι υποκειμενικά".
"Αυτό όμως γίνεται όταν σφυρίζουν μόνο τον Ολυμπιακό".
Συμεωνίδης: "Α, εκεί τον πάτε τώρα... Μέχρι τώρα μιλούσαμε για μπάσκετ και τώρα πάτε το θέμα στον Ολυμπιακό... Ποτέ δεν φοβήθηκα αυτά που σκέφτομαι να τα λέω. Κάποιοι έβαλαν λόγια, τα οποία δεν βγήκαν ποτέ από το στόμα μου. Γι' αυτό και μίλησα και είπα τα πράγματα που πιστεύω"...
 

Εκρήξεις Συμεωνίδη, Σταυρόπουλου (Γκόντας εναντίον Σταματόπουλου)!! Reviewed by THE REFEREES on 3:08 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.