Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Διαφωνία για το αντιαθλητικό και το "Τ" στο ΠΑΟΚ- Ολυμπιακός, ενώ πήρε την ...μπάλα τους Γκούμα Ξενικάκη, Μπίκα(είμαστε μια ευχάριστη οικογένεια)!!!

Από αλλού ξεκίνησε η κουβέντα των Συμεωνίδη, Σταυρόπουλου κι αλλού έφθασε. Πάντα με ένταση θυμήθηκαν το ματς του Ικάρου με τον Παναθηναϊκό αλλά και τον Σπύρο Γκόντα (πάει με όλα)...

Σταυρόπουλος: "Οι διαιτητές του Ικάρου - Παναθηναϊκός τιμωρήθηκαν, το ξέρουμε όλοι καλά και μάλιστα έγινε και ψηφοφορία για να τιμωρηθούν. Δεν τους τιμωρήσατε, πέστε μου;"
Συμεωνίδης: "Επειδή κ. Σταυρόπουλε ψεύτης δεν ήμουν ποτέ, θέλω να σας διαψεύσω παρουσία όλων. Έχω στα χέρια μου όλη την ακτινογραφία των τιμωρημένων διαιτητών και σας προκαλώ να δείτε αν υπάρχει το γράμμα "Τ" (τιμωρία) δίπλα από τα ονόματα των Γκούμα, Ξενικάκη..."
Σταυρόπουλος: "Τι μου λέτε τώρα; Αυτό δεν μου λέει τίποτα..."
Συμεωνίδης: "Δηλαδή έχετε μικρόφωνο να ακούτε τι λέμε εμείς στις συνεδριάσεις; Με ρωτήσατε προσωπικά τότε και σας είχα απαντήσει..."
Σταυρόπουλος: "Κε Συμεωνίδη, εγώ ποτέ δεν έκανα έτσι (εννοώντας το ...συνωμοτικό τρόπο συζήτησης δύο ανθρώπων)... Την άλλη φορά μου είπατε να πάμε κάτω να μιλήσουμε και όταν έφυγα εγώ από το γραφείο σας, μετά από δέκα λεπτά ήταν στο ίντερνετ (ωχ, ωχ,ωχ μάλλον για μας κτυπάει η καμπάνα...)"
Συμεωνίδης: "Κοιτάξτε, το ρωτήσατε εδώ στο τραπέζι ή έξω από την αίθουσα αν τιμωρήθηκαν οι διαιτητές; Σας σέβομαι τόσο εσάς, όσο και τον Ολυμπιακό που δεν θέλω..."
Σταυρόπουλος: " Δεν μας σέβεστε... "
Συμεωνίδης: "Δηλαδή στο συγκεκριμένο παιχνίδι κρύψαμε την τιμωρία τους; Τζάμπα συζητάμε. Αντί να μιλήσουμε για την τεχνική ποινή που τον "γαμ...ριζε" ο προπονητής σας, μιλάμε το τι έγινε πριν από κάμποσες αγωνιστικές. Εγώ το άκουσα με τα αυτιά μου. Εσύ ήσουν στο γήπεδο; Μπήκε μέσα στον αγωνιστικό χώρο ή δεν μπήκε;"
Σταυρόπουλος: "Γιατί ο άλλος (Μαρκόπουλος) δεν μπήκε; Τα βλέπετε όποτε θέλετε. Για τα πάντα έχετε απάντηση."
Συμεωνίδης: "Εγώ χαίρω εκτίμησης γιατί είμαι ειλικρινέστατος. Εσείς προσωπικά μου το έχετε πει πάρα πολλές φορές. Τώρα ξαφνικά, επειδή έχω μια άλλη άποψη, μου λέτε το αντίθετο. Στεναχωριέμαι αλλά δεν θα πω ότι λυπάμαι. Οι διαιτητές του Ίκαρος - Παναθηναϊκός δεν τιμωρήθηκαν".
Μάνος Παπαδόπουλος: "Δηλαδή ποιος φταίει ο διαιτητής ή ο προπονητής που βλέποντας ότι χάνει το παιχνίδι φωνάζει. Τι πρέπει να κάνει ο διαιτητής; Αλλά αν πάει ο άλλος και βρίζει, τι θέλει. Επειδή είναι στον Παναθηναϊκό ή στον Ολυμπιακό μπορεί να βρίζει; Καταλαβαίνω να πάρεις μια τεχνική ποινή επειδή δυσανασχέτησες, αλλά να βρίσεις και να μην πάρεις δεν το καταλαβαίνω. Ή ο άλλος που φτύνει... Το είδα στην τηλεόραση...
Συμεωνίδης: "Δεν μπορούν τα σφυρίγματα να μπουν στο κομπιούτερ και να είναι όλα αντικειμενικότατα".
Σταυρόπουλος προς Παπαδόπουλο: "Δηλαδή τι κάνεις; Τον προστάτη; Τα σφυρίγματα έκριναν τον αγώνα. Δεν έδωσαν αντιαθλητικό φάουλ αλλά και χρέωσαν τεχνική ποινή".
Ζαβλανός: "Συγνώμη αλλά ο Ολυμπιακός που αδικήθηκε φέτος; Δεν νομίζω ότι έχετε παράπονα".
Συμεωνίδης: "Αν τον αγκαλιάσει είναι αντιαθλητικό, αλλά δεν μπορώ να μπω στο μυαλό του κάθε παίκτη. Είναι υποκειμενικό σφύριγμα. Όπως ότι κάποιος διαιτητής (Γκόντας) έδωσε επανάληψη και πάλι επανάληψη σε βολή. Σωστά έδωσε αλλά μπορούσε να μη το σφυρίξει. Δεν ήταν λοιπόν αντιαθλητικό φάουλ. Και είναι υποκειμενικό γιατί ήταν πάνω στη φάση."



Διαφωνία για το αντιαθλητικό και το "Τ" στο ΠΑΟΚ- Ολυμπιακός, ενώ πήρε την ...μπάλα τους Γκούμα Ξενικάκη, Μπίκα(είμαστε μια ευχάριστη οικογένεια)!!! Reviewed by THE REFEREES on 3:35 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.