Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Έχουμε ή δεν έχουμε τρομοκρατική οργάνωση; (απάντησαν και οι Αγγελόπουλοι...)

Γκάλοπ πρέπει να γίνει αν στο χώρο υπάρχει τρομοκρατική οργάνωση ή όχι; Αυτό δεν ήθελε να πετύχει ο Καφφές με την ανακοίνωσή του; Να ξεφύγει από τα δόντια της δικαιοσύνης και να αφήσει να αιωρείται ότι κάτι χοντρό συμβαίνει στο μπάσκετ. Λοιπόν, οι Αγγελόπουλοι κλήθηκαν να απαντήσουν στο ερώτημα αυτό...

ΕΡΩΤΗΣΗ: Υπάρχει τρομοκρατική οργάνωση στο μπάσκετ;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Με ποια έννοια; Τι εννοείτε;»
Σύμφωνα με της ΟΔΚΕ τα λεγόμενα…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Εμείς δεν έχουμε τίποτα να σχολιάσουμε, της ΟΔΚΕ τα λεγόμενα, ας πάει να τα βρει, δεν μας αφορά τώρα αυτό το θέμα. Ας πάει να τα βρει με την ΕΟΚ, νομίζω λίγο καθυστερημένα γίνονται όλα αυτά, τόσα χρόνια δηλαδή δεν είδαμε και καμία, μόνο εμείς μιλούσαμε τόσα χρόνια, τώρα κάνουν μεταξύ τους και τι λένε, αφορά τους ιδίους, μην μας μπλέκετε εμάς σε αυτό το θέμα».
ΕΡΩΤΗΣΗ: Αν νιώθετε ότι υπάρχει κάτι…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Με τη μη διεξαγωγή σεμιναρίων, πώς να το νιώθουμε; Αν την έχω καταλάβει καλά, γιατί δεν την έχω διαβάσει και ολόκληρη, για κάποια σεμινάρια λένε που δεν γίνανε, αυτό εννοείτε, ότι υπάρχει εγκληματική οργάνωση επειδή δεν έγιναν τα σεμινάρια ή για άλλο λόγο; Δεν την έχω διαβάσει ολόκληρη, αλλά αυτό που είδα για τα σεμινάρια είδα εγώ, τα σεμινάρια δεν ξέρω τι παρασκήνιο υπάρχει. Προφανώς υπάρχει κάποιο παρασκήνιο. Εγώ δεν το γνωρίζω αυτό. Δεν μπορώ να σας απαντήσω για αυτό».
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχει ένας άνθρωπος, ο ίδιος άνθρωπος που τα διοικεί όλα αυτά, όλα αυτά τα χρόνια. Το λέμε αυτό. Το είπα στον OTE, θα πάνε τα παιδιά μας σχολείο με Βασιλακόπουλο, θα τελειώσουν το σχολείο με Βασιλακόπουλο, το είπα, μου κάνανε καταγγελία για αυτό, ο κύριος Γιαννακόπουλος μου έκανε καταγγελία για αυτό και αθωώθηκα γιατί καταλάβανε όλοι ότι έκανα χιούμορ. Πάμε για προκριματικά Ολυμπιάδας, συνεχίζουμε ακάθεκτοι».
Έχουμε ή δεν έχουμε τρομοκρατική οργάνωση; (απάντησαν και οι Αγγελόπουλοι...) Reviewed by THE REFEREES on 1:32 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.