Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Σε δεινή θέση ομάδα και παίκτης λόγω των επεισοδίων!!! (όλες οι λεπτομέρειες...)

Δυσάρεστη είναι η κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στο πρωτάθλημα της...
ΕΣΚΑΒΔΕ, μετά τα τραυματικά επεισόδια που έγιναν στον αγώνα ΑΣ Ιόνιος Κέρκυρας- ΑΕ Καναλακίου.


Ο Στάθης Περούλης προπηλάκισε και εξύβρισε τον διαιτητή Λειβαδίτη, ο οποίος πήγε στο νοσοκομείο τραυματισμένος. 


Ο πρώτος διαιτητής Ντάγκας έφυγε για το τμήμα, με συνέπεια αφενός να κρατηθούν δελτία αθλητών και αφετέρου, να υποβληθούν μηνύσεις.

Αποχή από τους αγώνες


Ως εκ τούτου, οι σύνδεσμοι διαιτητών Σ.Ε.ΔΚ ΑΡΤΑΣ και Σ.Ε.Δ.Κ.ΒΔ.Ε απέχουν από τα καθήκοντά τους το σαββατοκύριακο και έτσι, αναβλήθηκαν οι αγώνες των πρωταθλημάτων Α' και Β' Κατηγορίας Ανδρών. 

Οι σύνδεσμοι ζητούν επί προσθέτως την εξαίρεσή τους από τους αγώνες της ομάδας του Ιονίου.

Τι έγραψε Στάθης Περούλης στο facebook για τα όσα τραγικά συνέβησαν... 


Με αφορμή τα γεγονότα που συνέβησαν στον αγώνα ανάμεσα στον Α.Σ Ιόνιος-Α.Ε Καναλακίου, θα ήθελα να γράψω λίγα λόγια που ίσως θα έπρεπε να είχα γράψει νωρίτερα αλλά δεν μπόρεσα λόγω της κακιάς ψυχολογικής κατάστασης στην οποία βρισκόμουν.

Ξεκίνησα το μπάσκετ στα έξι μου χρόνια και αμέσως ερωτεύτηκα αυτό το υπέροχο άθλημα. Από εκείνη την στιγμή και έπειτα και για όσο θυμάμαι τον εαυτό μου το πάθος για το μπάσκετ όλο και μεγάλωνε. Τώρα πλέον είμαι 34 ετών και παίζω μπάσκετ 28 χρόνια. Έχω κερδίσει την άνοδο σε όλες τις κατηγορίες του αθλήματος, από Β' τοπικό έως Α1 εθνική και έχω φορέσει ως έφηβος την φανέλα της Εθνικής μας ομάδας. 


Πότε ξανά στα όσα χρόνια παίζω μπάσκετ δεν έχω δώσει το δικαίωμα αμφισβήτησης της αθλητικής συμπεριφοράς μου, εντός και εκτός γηπέδου.



Δυστυχώς το πάθος μου για την νίκη, οι σφυγμοί και η κούραση που είχα μετά από ένα πολύ δυνατό ντέρμπι είχαν ως αποτέλεσμα να θολώσω και να αντιδράσω με τον χειρότερο δυνατό τρόπο που θα μπορούσα να φανταστώ πότε τον εαυτό μου.


Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη από τους δύο διαιτητές και κυρίως από τον κ.Λειβαδίτη και την οικογένειά του για τα όσα συνέβησαν. 



Επίσης θέλω να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα μου Α.Σ Ιονιος, διοίκηση και παίκτες, και προσωπικά στον πρόεδρο της ομάδας κ.Αρακλειώτη που είναι πραγματικά ένα διαμάντι για τον αθλητισμό και την κοινωνία της Κέρκυρας, και από την ομάδα Α.Ε Καναλακίου. 

Τέλος θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους φιλάθλους που παρευρέθηκαν στο γήπεδο για να ενισχύσουν την προσπάθεια μας.

Υ.Γ. Κανένας δεν μπορεί να με επικρίνει χειρότερα, απ' ότι εγώ τον εαυτό μου.

Σε δεινή θέση ομάδα και παίκτης λόγω των επεισοδίων!!! (όλες οι λεπτομέρειες...) Reviewed by THE REFEREES on 10:36 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.