Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Η απύθμενη αγάπη για το μπάσκετ και τα ανιδιοτελή κίνητρα του Κωνσταντίνου Τσάκου!!! (τι λέει ο Θεσσαλονικιός δικηγόρος...)


 
Μία ακόμη σημαντική υποψηφιότητα είναι αυτή του Κωνσταντίνου Τσάκου...ο οποίος βρίσκεται στις επάλξεις της μάχιμης ποινικής δικηγορίας επί 21 έτη. Διατηρεί δικηγορικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη με δραστηριότητα σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια και είναι οικογενειάρχης και πατέρας δύο παιδιών που φοιτούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.


Ο Κωνσταντίνος Τσάκος, παρά το βεβαρημένο επαγγελματικό πρόγραμμα, πάντα "ξεκλέβει" ώρες για το μπάσκετ, που τόσο αγαπάει. Ο Κωσνταντίνος Τσάκος αναφέρει:


Η αυριανή ημέρα των εκλογών της ΕΟΚ θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερη για το ελληνικό μπάσκετ. Ακόμη όμως πιο σημαντική είναι η επόμενη των αρχαιρεσιων. Όλες οι δυνάμεις θα πρέπει να είναι ενωμένες και με κοινό στόχο για την διατήρηση του αθλήματος σε κορυφαίο επίπεδο παγκοσμίως και για την περαιτέρω όμως ανάπτυξη του.
Θεωρώ ότι ο Αγγελος ο Παπανικολάου, λόγω του ήθους και των αδιαμφισβήτητων ικανοτήτων του, είναι ένας άνθρωπος που μπορεί ως πρωτάρης να αναλαβει το βάρος της τεράστιας αυτής ευθύνης και να φερει εις πέρας το εγχείρημα. Προσωπικά, ζήτω την στήριξη των καλαθοσφαιρικων σωματείων να συμμετέχω στο νέο ΔΣ.
Η ιδιότητα μου και η εμπειρία μου ως δικηγόρος, η απύθμενη αγάπη μου για το άθλημα με το οποίο ασχολούμαι επι 35 έτη από όλα τα πόστα και τα ανιδιοτελή μου κίνητρα είναι οι παράγοντες, που μου επιτρέπουν να απευθυνθώ στους ερασιτέχνες παράγοντες και να ζητήσω την ψήφο τους κοιτωντας τους στα μάτια.
Αν και ήμουν υπέρμαχος της διεξαγωγής των εκλογών δια ζώσης, πιστεύω ότι τελικά η ηλεκτρονική κάλπη αποτελεί την ορθή απόφαση σήμερα, καθώς με αυτό τον τρόπο θα συμμετέχουν όλα ανεξαιρέτως τα εγγεγραμμένα στον εκλογικό κατάλογο σωματεία. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνυποψήφιους μου για την άψογη συνεργασία και να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους.

Η απύθμενη αγάπη για το μπάσκετ και τα ανιδιοτελή κίνητρα του Κωνσταντίνου Τσάκου!!! (τι λέει ο Θεσσαλονικιός δικηγόρος...) Reviewed by THE REFEREES on 5:25 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.