Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Νέα παραίτηση στην ΤΕ Δωδεκανησου... (μετά την Μπαφίτη αποχωρεί κι άλλος παράγοντας!!!)


 Μια ακόμα παραίτηση είχαμε στην τοπική επιτροπή Δωδεκανήσου... αφού αποχώρησε ο  γραμματέας, ο Φιλήμονας Χατζηαντωνίου. Έστειλε επιστολή που γνωστοποιεί την παραίτησή του, ανοίγοντας έτσι ένας νέος κύκλος στα διοικητικά του τοπικού μπάσκετ.


Ανακλητικά τα όσα αναφέρει:

Κύριε πρόεδρε, με τη σειρά μου, με αυτή την επιστολή θέτω στα χέρια σας την παραίτησή μου από μέλος της ΤΕ ΕΟΚ Δωδεκανήσου, κλείνοντας έτσι μια ενασχόληση 28 χρόνων με το μπάσκετ, αρχικά από τη θέση του έμμισθου γραμματέα της επιτροπής και τα τελευταία 5 χρόνια από τη θέση του μέλους αυτής.

Θα μου επιτρέψετε να αδράξω αυτήν την ευκαιρία, εξάλλου είναι η πρώτη φορά που εκφράζομαι ελεύθερα δημόσια, να ευχαριστήσω τους προέδρους με τους οποίους συνεργάστηκα, τον κ. Κολιάδη, τον κ. Καράβα, τον συνεργάτη μου κ. Μάκη Δούβαλη και όλα τα μέλη που πέρασαν από την ΤΕ ΕΟΚ, όσο ήμουν εκεί, καθώς και τους διαιτητές, τους κριτές, το προσωπικό όλων των γυμναστηρίων και τέλος την κ. Μπαφίτη, η οποία μου απέδειξε στα δύσκολα ότι είναι «αντράκι».

Είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσει κανείς να κρατήσει τις ισορροπίες που απαιτούνται στο νησιωτικό μας σύμπλεγμα με τις ιδιορρυθμίες του και να ικανοποιήσει πάντα όλους. Και τα μεγάλα σωματεία, αλλά και τα μικρά των ακριτικών νησιών μας.

Τώρα είναι η ώρα που αρκετοί θα καταλάβουν την πραγματική κατάσταση που επικρατούσε στο χώρο του τοπικού μπάσκετ και την προσπάθεια που κατέβαλε η ΤΕ ΕΟΚ για να το διατηρήσει στην κατάσταση που το παραδίδει. Και αυτό θα φανεί πολύ γρήγορα. Κλείνοντας εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου καλή θητεία στον πρόεδρο και στους συνεργάτες του, οι οποίοι εύχομαι, πάνω από τις προσωπικές τους επιδιώξεις, να εργαστούν πραγματικά για το καλό του μπάσκετ.

Νέα παραίτηση στην ΤΕ Δωδεκανησου... (μετά την Μπαφίτη αποχωρεί κι άλλος παράγοντας!!!) Reviewed by THE REFEREES on 11:31 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.