Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Ενισχύεται ο Συμεωνίδης!!! (απέκτησε έναν ακόμα συμπαραστάτη...)

 


Ο Συμεωνίδης φαίνεται να ενισχύεται, καθώς απέκτησε έναν ακόμα συμπαραστάτη...


Η ομάδα της διοίκησης της μεγάλης ομάδας των Πεύκων, των Μαχητών Πειραματικό Πεύκων, γίνεται καλύτερη και δυνατότερη. Ο Δημήτρης Ιατρού επιστρέφει στα Πεύκα, μετά από ένα διάλλειμα μίας σεζόν. Ο σύλλογος δεν επιστρέφει στα παλιά αλλά αναβαθμίζεται, γίνεται καλύτερος και ποιοτικότερος. Η δήλωση του Δημήτρη Ιατρού:  


Ήταν πολύ δύσκολος για μένα ο ένας χρόνος απουσίας μου από τον χώρο του μπάσκετ και ειδικά από την μεγάλη μου αγάπη το Πειραματικό-Μαχητές Πεύκων. Μετά από μια όμορφη συζήτηση που είχα με τους δυο συνοδοιπόρους μου όλα αυτά τα χρόνια, το κουμπάρο και… αδερφό μου Χρόνη Κεχαγιά και φίλο μου Απόστολο Συμεωνίδη πήρα την απόφαση να είμαι και πάλι κοντά τους στο διοικητικό κομμάτι του συλλόγου.


Πηγή: Tsiotras

Ενισχύεται ο Συμεωνίδης!!! (απέκτησε έναν ακόμα συμπαραστάτη...) Reviewed by THE REFEREES on 9:46 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.