Τι κρύβει το τετ-α-τετ του Γιάννη Βρούτση με τον Παντελή Ελευθεριάδη στο Κιλκίς; Οι Γκρίζοι Λύκοι αποκαλύπτουν το παρασκήνιο για τη διαιτησία.
Το δημοσιογραφικό μας μάτι δεν χάνει ποτέ τα «κλικ» που κρύβουν ουσία, ειδικά όταν το σκηνικό μεταφέρεται στην περιφέρεια. Η φωτογραφία αποτυπώνει μια συνάντηση που, αν και έμοιαζε τυπική, στο παρασκήνιο είχε πολύ ψωμί. Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, και ο πρώην πρόεδρος της ΟΔΚΕ, Παντελής Ελευθεριάδης, συναντήθηκαν στο Κιλκίς και, όπως αναφέρουν οι ασφαλείς πληροφορίες μας, είχαν τον χρόνο να ανοίξουν μια αρκετά "ζεστή" διαιτητική ατζέντα.
Ο Παντελής Ελευθεριάδης γνωρίζει όσο λίγοι τα εσωτερικά της ελληνικής διαιτησίας κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας. Το μενού, λοιπόν, είχε έντονο μπασκετικό άρωμα, με την ελληνική διαιτησία - όπως λέγεται - να βρίσκεται σε πρώτο πλάνο. Οι δύο άνδρες συζήτησαν εκτενώς για την κατάσταση που επικρατεί στον χώρο αλλά και τη γενικότερη ανάγκη για θεσμική θωράκιση του αθλήματος.
Η συζήτηση χαρακτηρίστηκε απόλυτα ουσιώδης. Αν και τα στόματα παρέμειναν ερμητικά κλειστά για τις ακριβείς λεπτομέρειες ή τυχόν δεσμεύσεις, το σίγουρο είναι πως τέτοια τετ-α-τετ βάζουν δύσκολα θέματα στο τραπέζι....


COMMENTS