Επανεξετάζουν τη στρατηγική ανάπτυξης τα Coffee Island!!! (το νέο consept καταστήματος...)

Σε επανεξέταση της στρατηγικής της για την αγορά του εξωτερικού και δη της Κίνας, όπου ετοιμαζόταν να ανοίξει δεύτερο κατάστημα, η Coffee Island επανεξετάζει τη στρατηγική...
ανάπτυξης της, αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο Capital.gr. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η κατάσταση στην αγορά κινείται με διαφορετικές ταχύτητες.

Στο Λονδίνο, όπου η αλυσίδα διατηρεί ιδιόκτητο κατάστημα, η κατάσταση είναι τραγική, σε Ντουμπάϊ και Καναδά όπου αναπτύσσεται μέσω συνεργατών master franchisees πιο ελεγχόμενη ενώ στην Ελλάδα και στην Κύπρο ο κλάδος της εστίασης δοκιμάζεται κάτι που θα έχει επίπτωση και στις επιδόσεις της.


Πέρυσι ο τζίρος της αλυσίδας που αριθμεί 380 σημεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Λονδίνο, Καναδά και Ντουμπάι, κινήθηκε στα επίπεδα του 2018 δηλαδή στα 33,5 εκατ. ευρώ.

Παρά τις δυσκολίες, ή ίσως εξαιτίας αυτών, η αλυσίδα αποφάσισε να ρίξει νωρίτερα στην αγορά ένα νέο concept καταστήματος.


Το συγκεκριμένο concept, σύμφωνα με στελέχη της αλυσίδας προσαρμόζεται "εύκολα" σε μικρούς χώρους λαμβάνοντας ακόμη και τη μορφή shop in shop, καντίνας ή pop up store και απευθύνεται σε δυνητικούς επενδυτές/συνεργάτες franchisee δίνοντας με αυτό τον τρόπο το σήμα της επανεκκίνησης σε μια χρονιά χαμηλών προσδοκιών σε ότι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις. 


Το συγκεκριμένο μοντέλο καταστήματος στόχο έχει να καλύψει τη ζήτηση αγορών με περιορισμένη πληθυσμιακή κάλυψη, εποχικότητα ή ιδιαίτερες ανάγκες.

Όπως απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές της χώρας, ή περιοχές με έντονα στοιχεία εποχικότητας. Το πρώτο κατάστημα Coffee Little Island, στην περιοχή των Μαλίων Κρήτης, κατασκευάζεται ήδη ενώ έχει δρομολογηθεί η δημιουργία τριών ακόμη καταστημάτων σε άλλες περιοχές της χώρας. 

Στόχος είναι εντός του έτους να μελετηθεί στην πράξη η πιλοτική λειτουργία του, να γίνουν οι αναγκαίες βελτιώσεις και από το 2021 να τεθούν στόχοι.

Νεότερη Παλαιότερη