Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Η περίεργη ανάρτηση προπονητή για τον διαιτητή του ματς!!! (τι θέλει να μας πει...)


 Ήταν ομολογουμένως μια περίεργη ανάρτηση του προπονητή...

γυναικών του ΠΑΟΚ, Βασίλη Μασλαρινού, σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης. 

Είμαι 37 ετών και τα τελευταία εννέα χρόνια έχω την χαρά να είμαι πρώτος προπονητής στην Α1 γυναικών. Σήμερα ήταν η δεύτερη φορά που αποβάλλομαι από αγώνα και κατά...σύμπτωση από τον ίδιο άνθρωπο που έχει την ιδιότητα του διαιτητή. Θα ήθελα να πω ότι αποβλήθηκα δικαία διότι αν και πρώτο δεκάλεπτο μίλησα άσχημα και δυνατά κάτι που ακούστηκε και ήρθε η αποβολή. Θα ζητήσω συγγνώμη λοιπόν από τις αθλήτριες μου γιατί δεν ήμουν διπλά τους όπως ήθελα αλλά πραγματικά πρέπει κάποια στιγμή όλοι όσοι συμμετέχουν σε ένα αγώνα να είναι τουλάχιστον προετοιμασμένοι γι αυτόν...


Ο Μασλαρινός απευθύνεται στον Ταρενίδη, ο οποίος τον απέβαλε. Και πολύ ορθά, όπως άλλωστε ομολόγησε και ο ίδιος ο προπονητής. Το γιατί γράφει για τη 2η φορά είναι το μεγάλο ερώτημα και κακώς το έγραψε...  

Η περίεργη ανάρτηση προπονητή για τον διαιτητή του ματς!!! (τι θέλει να μας πει...) Reviewed by THE REFEREES on 7:49 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.