Πόσο πίσω είναι στο μάρκετινγκ το ελληνικό μπάσκετ!!! (πάρτε μια ...γεύση)
Έλλειψη φαντασίας στο διαφημιστικό κομμάτι έχει το ελληνικό μπάσκετ και θα σας εξηγήσουμε τάχιστα...
Το "Cup Noodle Mop" αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε τουρνουά μπάσκετ της Ιαπωνίας και η προσοχή των φιλάθλων έπεσε πάνω του όταν τα παιδιά καθάριζαν το παρκέ...
Μάλιστα, για να επιτευχθεί πλήρως ο διαφημιστικός σκοπός, τα παιδιά σκούπιζαν και ξανασκούπιζαν το παρκέ, που έγινε λαμπίκο...
Η εντυπωσιακή σφουγγαρίστρα αποτελείται από το κλασικό φλιτζάνι με ζυμαρικά Nissinμ, ενώ από την πάνω πλευρά είχε νήματα που μοιάζουν με νουντλς ενώ είχε και κομμάτια κρέας, γαρίδων και Nissin.
Ο διαφημιστικός σκοπός επιτεύχθηκε, άσχετα αν το αποτέλεσμα - τουλάχιστον οπτικά - ήταν καλό...
Πόσο πίσω είναι στο μάρκετινγκ το ελληνικό μπάσκετ!!! (πάρτε μια ...γεύση)
Reviewed by THE REFEREES
on
7:07 μ.μ.
Rating: