Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Στη νέα εποχή της ΕΟΚ οι όποιες τυχόν θετικές προθέσεις εγκλωβίζονται σε δεσμεύσεις και ιδιοτέλειες...

 


Μια ακόμα δυναμική παρέμβαση είχαμε από πλευράς... Γιάννη Κατσώνη, ενός πανέμπειρου παράγοντα!!! 

Δείτε την επιστολή του στη διοίκηση της ΕΟΚ...


Κατ' αρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνετε με την απάντησή σας. 

Και ταυτόχρονα να σας επισημάνω ότι:

Στη διαβούλευση και για όσα κατόρθωσα να παρακολουθήσω τότε, η εντύπωση μου είναι ότι εκτός κάποιων παρεμβάσεων δευτερεύουσας σημασίας που πράγματι λήφθηκαν υπόψη, όλες οι παρεμβάσεις σε μείζονα ζητήματα αγνοήθηκαν μετ' επαίνων.

Σας έχω επισημάνει και στο παρελθόν ότι η Γ.Σ. και οι αρχαιρεσίες με διαδικτυακό τρόπο είναι μια διαδικασία κατ' επίφαση δημοκρατική και απέχει παρασάγγας από την δια ζώσης ως προς τη διαδραστικότητα τουλάχιστον.

Όσο για το ποσοστό του 98% που επικύρωσε τις προτάσεις της Διοίκησης, θα είχε κάποια αξία αν οι εκπρόσωποι των σωματείων είχαν στη διάθεσή τους και ΄τις διαφορετικές προτάσεις προκειμένου να αποφασίσουν και να ψηφίσουν κατά περίπτωση.

Σε ότι αφορά την επισήμανσή μου πρέπει να σας τονιστεί ότι το τυπικό της διαδικασίας για την αλλαγή ή διόρθωση του κανονισμού είναι ακριβώς έτσι. Αλλά και εδώ "ό τύπος τρώει την ουσία"  Και επειδή είστε νομικός - εγώ δεν είμαι-, έχω την εντύπωση ότι  η συγκεκριμένη διατύπωση κινείται στα όρια της αντισυνταγματικότητας και προσιδιάζει σε "πρόνοιες" άλλων εποχών αλήστου μνήμης. 

Αντιλαμβάνεστε βέβαια το μέγεθος του "ατοπήματος" όταν κάθε Έλληνας έχει τη δυνατότητα να προβαίνει δημόσια σε δυσμενείς κρίσεις για την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, για τον Πρωθυπουργό, για Υπουργούς και για κάθε άλλο κατέχοντα θεσμική θέση στην Ελληνική Δημοκρατία και να κινδυνεύει να υποστεί κυρώσεις όταν προβαίνει σε κρίσεις και κριτικές  θεσμικών προσώπων του μπασκετικού φάσματος. 


Επίσης να σας επισημάνω ότι κάποιες προτάσεις μου επί θεσμικών και αγωνιστικών ζητημάτων που έχω κατα καιρούς θέσει υπόψη της Ομοσπονδίας είναι απόσταγμα  της ενασχόλησης μου επί τέσσερις δεκαετίες, κυρίως στο πεδίο της παραγωγικής διαδικασίας.

Χωρίς να διεκδικώ την μοναδική "αλήθεια".  κυρίως οι προτάσεις μου έχουν ως πρόσημο την απόλυτη ανιδιοτέλεια και αγωνία μου προκειμένου η παραγωγική διαδικασία να  καταστεί προτεραιότητα για την διάδοση και ανάπτυξη του μπάσκετ στη χώρα μας. 


Γνωρίζω πως λειτουργούν οι "μηχανισμοί" και επίσης γνωρίζω ότι η επιλογή των ανθρώπων που στελεχώνουν επιτροπές και αποφασίζουν, γίνεται  μέσα από τους αρμούς του μηχανισμού. 

Ανεξάρτητα από τη γνώση για το αντικείμενο που ορίζονται να υπηρετήσουν αλλά και την επάρκεια τους.

Και επειδή είμαι "αρχαίος", έχω την ατυχία να γνωρίζω την ανθρωπογεωγραφία του χώρου.

Με δεδομένη αυτή τη γνώση, αντιλαμβάνομαι ότι στη νέα εποχή της Ομοσπονδίας, οι όποιες τυχόν θετικές προθέσεις εγκλωβίζονται σε δεσμεύσεις και ιδιοτέλειες.


Κύριε Σβερκούνο,

Υπάρχει ακόμα ο χρόνος προκειμένου η Ομοσπονδία να σηματοδοτήσει την νέα εποχή και να μη αποτελέσει την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.

Αρκεί να................. Δύσκολο μεν, αλλά όχι ακατόρθωτο θέλω να πιστεύω. 

  

Ευχαριστώ


Στη νέα εποχή της ΕΟΚ οι όποιες τυχόν θετικές προθέσεις εγκλωβίζονται σε δεσμεύσεις και ιδιοτέλειες... Reviewed by THE REFEREES on 7:30 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.