Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Έντονες διαμαρτυρίες για τη διαιτησία!!! (για ποια σημεία φωνάζουν...)


 Έντονες ήταν οι διαμαρτυρίες από πλευράς του... ΠΑΟΚ για τη διαιτησία στην αναμέτρηση με τα Χανιά

Ηττήθηκε με 80-70 στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής της Α1 Γυναικών και ο κόουτς Άγγελος Αγγελίδης, εξέφρασε τα παράπονα του:

Ήρθε μία ήττα από την οποία κρατάω το ότι η ομάδα μου κέρδισε στο σύνολο πόντων των τριών δεκαλέπτων. Πληρώσαμε το πρώτο δεκάλεπτο το οποίο ήταν πολύ κακό αμυντικά καθώς δεχτήκαμε 29 πόντους. Έχω πολλά παράπονα από αυτά που είδα και αντίκρισα στο γήπεδο.

Όταν η ομάδα πλησίαζε, ξαφνικά δεχόμασταν μία τεχνική ποινή ή δεν καταλογίζονταν επαφές ή βλέπαμε αντιαθλητικά εις βάρος μας. Πραγματικά δεν έχω λόγια για την ήττα, εάν τα Χανιά θεωρούν ότι η νίκη τους ήταν δίκαιη, τότε συγχαρητήρια, εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο. Είδα τις παίκτριες μου ως μαχήτριες σ’ ένα ακόμα παιχνίδι, να τα δίνουν όλα μέσα στο παρκέ, και σήμερα νιώθω πραγματικά λυπημένος γιατί δεν ήταν το σωστό και αναμενόμενο αποτέλεσμα.

Έντονες διαμαρτυρίες για τη διαιτησία!!! (για ποια σημεία φωνάζουν...) Reviewed by THE REFEREES on 11:00 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.