Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Γιατί ο Βαγγέλης Λιόλιος δεν πρόκειται να μιλήσει δημόσια πριν τις εκλογές!!!


Ο Βαγγέλης Λιόλιος, πιθανότατα, δεν θα μιλήσει δημόσια προεκλογικά...

παρά τις επισημάνσεις του Παναγιώτη Φασούλα...


Δεν το λέμε εμείς αλλά ο δημοσιογράφος Θέμης Σινάνογλου της εφημερίδας "ΦΩΣ" καθώς έγραψε σε ανάρτησή του στο Facebook:


Δεοντολογικά πήρα τηλέφωνο και τον Λιόλιο, του είπα ότι έχω συνέντευξη Φασούλα και του ζήτησα να μου δώσει κι εκείνος συνέντευξη. Ο Λιόλιος μου είπε τα εξής και πήρα την άδειά του για να τα γράψω: «Σας υπόσχομαι ότι θα δώσω συνέντευξη μετά τις εκλογές, δεν μου αρέσει να βγαίνω στα ΜΜΕ αλλά θα σας απαντήσω ό,τι θέλετε μετά τις εκλογές. Γιατί δεν μου αρέσουν οι αντιπαραθέσεις των υποψηφίων, προτιμάω τη σύνθεση και όχι την αντιπαράθεση».

Γιατί ο Βαγγέλης Λιόλιος δεν πρόκειται να μιλήσει δημόσια πριν τις εκλογές!!! Reviewed by THE REFEREES on 4:30 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.