Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Η επιστολή του Χάρη Καρακατσούνη στην ΕΟΚ!!!

 

Αξιότιμοι κύριοι,

Όπως γνωρίζετε, διετέλεσα εν ενεργεία Διαιτητής Καλαθοσφαίρισης από τον Ιούνιο του 1989, στη συνέχεια στην Α1 κατηγορία από τον Σεπτέμβριο του 1999 και Διεθνής Διαιτητής Καλαθοσφαίρισης FIBA από τον Ιούνιο του 2005 μέχρι και την 31.8.2021, οπότε και διέκοψα αναγκαστικά, λόγω συμπλήρωσης του ορίου ηλικίας των 50 ετών, που έχει θέσει η Διεθνής Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (FIBA).

Παρά την ευδόκιμη πορεία μου όλα αυτά τα χρόνια στο χώρο της διαιτησίας, αλλά και τη γενικότερη προσφορά μου στο χώρο του μπάσκετ και του ελληνικού αθλητισμού, παρατηρώ με λύπη μου, ότι δεν έχω επιλεγεί από τον Σεπτέμβριο του 2021 μέχρι και σήμερα στα όργανα διαιτησίας του αθλήματος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης και, συγκεκριμένα, στην ΚΕΔ (Κεντρική επιτροπή διαιτησίας), αλλά και στο σώμα παρατηρητών της Α1 του πρωταθλήματος μπάσκετ.

Από τον Φεβρουάριο του 2022 γνωστοποίησα στον ορισμένο τότε από την ΕΟΚ ειδικό σύμβουλο επί θεμάτων διαιτησίας κ. Χρήστο Χριστοδούλου την πρόθεσή μου και την ξεκάθαρη βούλησή μου, να συνεχίζω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον χώρο που αγάπησα, σεβάστηκα και εργάστηκα σκληρά επί 32 συναπτά έτη, ο οποίος με τη σειρά του, όπως ο ίδιος με ενημέρωσε, γνωστοποίησε τα ως άνω στην ΚΕΔ, όπως επίσης και στον Πρόεδρο της ΕΟΚ κ. Ευάγγελο Λιόλιο, και αιτήθηκα μάλιστα επ’ αυτού του θέματος συνάντηση με την ΚΕΔ και τον Πρόεδρο της ΕΟΚ.

Η επιστολή του Χάρη Καρακατσούνη στην ΕΟΚ!!! Reviewed by THE REFEREES on 1:05 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.