Τι σημαίνει η συμφωνία Παναθηναϊκού και Cosmote για το ΟΑΚΑ... (ποια είναι τα οφέλη)

 

Σε μια συμφωνία που αλλάζει τα δεδομένα στο ελληνικό μπάσκετ, ο Παναθηναϊκός και η COSMOTE TELEKOM έδωσαν τα χέρια για την ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, το οποίο μετονομάζεται σε Telekom Center Athens έως το 2030. Η συμφωνία, που  όπως λέγεται θα ξεπεράσει συνολικά τα 10 εκατομμύρια ευρώ, προβλέπει περίπου 2,5 εκατ. ευρώ ετησίως για τους «πράσινους», δίνοντας σημαντική οικονομική ώθηση στο αγωνιστικό και εξωαγωνιστικό τους μέλλον.


Για τον Παναθηναϊκό, η συνεργασία αυτή έρχεται σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός στην EuroLeague έχει εκτοξευθεί, με ομάδες να επενδύουν σε σύγχρονες εγκαταστάσεις και χορηγικά μοντέλα. Η χρηματοδότηση της COSMOTE TELEKOM δίνει τη δυνατότητα στο «τριφύλλι» να ενισχύσει το μπάτζετ, να δημιουργήσει καλύτερες συνθήκες και να τοποθετήσει τον σύλλογο σε τροχιά που θυμίζει τα μεγάλα ευρωπαϊκά clubs. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα εργαλείο ανάπτυξης που μπορεί να εξασφαλίσει σταθερότητα και προοπτική σε βάθος χρόνου.


Από την άλλη πλευρά, η COSMOTE TELEKOM αποκτά μια ανεπανάληπτη διαφημιστική ευκαιρία. Η έδρα του Παναθηναϊκού βρίσκεται μόλις λίγα λεπτά μακριά από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μαρούσι, γεγονός που δημιουργεί μια φυσική σύνδεση με την περιοχή. Το νέο «Telekom Center Athens» θα φιλοξενεί όχι μόνο τους αγώνες του Παναθηναϊκού αλλά και μεγάλα αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα, καθιστώντας το έναν ζωντανό πυρήνα προβολής για το brand. Κάθε αναφορά στον αγώνα, κάθε εικόνα από το γήπεδο και κάθε μετάδοση θα συνοδεύεται από το όνομα της εταιρείας, προσφέροντας τεράστια προβολή τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλη την Ευρώπη μέσω της EuroLeague.


Η συμφωνία αυτή δεν αποτελεί μόνο μια οικονομική συμφωνία, αλλά και μια στρατηγική τομή. Είναι η πρώτη φορά που κλειστό γήπεδο στην Ελλάδα αποκτά εμπορική ονομασία τέτοιου μεγέθους, εντάσσοντας τη χώρα μας σε ένα διεθνές πλαίσιο όπου μεγάλοι όμιλοι, όπως η Telekom, στηρίζουν venues ανά τον κόσμο. Από το T-Mobile Arena στο Λας Βέγκας μέχρι το Telekom Dome στη Βόννη, το δίκτυο επεκτείνεται τώρα και στην Αθήνα.


Με λίγα λόγια, ο Παναθηναϊκός αποκτά έναν ισχυρό σύμμαχο για να πρωταγωνιστήσει, και η COSMOTE TELEKOM επιβεβαιώνει ότι δεν επενδύει απλώς σε ένα γήπεδο, αλλά σε ένα brand με ιστορία και φανατικό κοινό. Πρόκειται για μια συμφωνία που αλλάζει το παιχνίδι – εντός και εκτός παρκέ.